"Български пощи" с нова услуга в сферата на електронната търговия | ||||||
| ||||||
Получателите ще се уведомяват с SMS в деня на пристигане на пратката в избраната от тях пощенска станция и тази пратка трябва да бъде взета от тях в срок от седем календарни дни от получаването й в ПС. Първоначално новата услуга ще се предлага в 19 пощенски станции на територията на град София, като до няколко месеца се предвижда услугата да обхване офисите на дружеството в големите градове, а впоследствие и в по-малките населени места в страната. Списък на пощенските станции, в които се изпълнява услугата, се намира на сайта на "Български пощи“ ЕАД. "Български пощи" ЕАД все по-активно търси нови пазарни ниши, обогатява своето портфолио, развива се технологично и разнообразява дейността си в отговор на нарастващите клиентски изисквания. Електронната търговия ще продължи да генерира ръст на пратките, поради което дружеството разработи и внедри софтуерно приложение, необходимо при доставката на стоки, поръчани чрез електронни магазини. Партньорството с еMAG ще бъде съпътствано с реновация и осъвременяване на част от офисите на "Български пощи“ ЕАД в София, за да отговарят те на високите изисквания на потребителите на онлайн магазина, които търсят гарантирано удобство и бързина при доставката на очакваните пратки. |