Ето как Бургас ще стане по-предпочитана дестинация за туристите | ||||||
| ||||||
Основните цели на програмата са Бургас да се отреди като целогодишна атрактивна туристическа дестинация. Това ще стане както чрез утвърждаване и повишаване на присъствието на града на традиционните целеви пазари, но и с привличане на нови перспективни такива. Ще бъде стимулиран и вътрешния туризъм. В акцентите на програмата е записано, че е необходимо активно използване на онлайн маркетинг инструменти. Трябва да бъде утвърден традиционният летен продукт, но и да бъдат развити специализираните видове туризъм като културно - исторически, круизен, яхтен, фестивален туризъм и др. Според програмата е необходимо да се повиши комуникацията между туристическите информационни центрове и туроператорите за предстоящи туристически мероприятия. Също така трябва да бъде увеличен броят на рекламните клипове на общината, с цел привличане на вътрешни и международни туристи и да бъдат използвани едновременно всички онлайн комуникационни канали. В програмата са разработени доста подробни маркетингови дейности за развитие на бургаския туризъм. Обърнато е специално внимание на онлайн, ТВ и печатната реклама. Интересна идея е включването във видеоклиповете, промотиращи града ни, на известни родни и чуждестранни личности. Сред акцентите в програмата се откроява участието на община Бургас в създаването на първия туристически картографски атлас за район "Южно Черноморие. Увеличаване броя на мероприятията, които се провеждат на територията на общината с цел превръщането й в целогодишна туристическа дестинация, са част от маркетинговите задачи, които трябва да си постави община Бургас. Покани и участие в музикални концерти на водещи музикални групи, оперни и оперетни изпълнители от национална и европейска величина, също би подпомогнало бургаския туризъм. |