Скрити уловки дебнат в бързите кредити по празниците | ||||||
| ||||||
Експертът обясни, че има хора, които са станали редовни клиенти на бързите кредити. Има и хора, които прибягват по принуда към кредитите. Те са най-застрашени, защото рядко гледат условията и рядко го правят информирано. Той припомни, че по закон информацията за основните параметри на кредита трябва да бъде поднесена в стандартен европейски формуляр, който представлява една таблица. Тя трябва да бъде поднесена при запитване, преди подписването на договора. Идеята е потребителят да се обърне към 2-3 финансови институции, да вземе техните оферти и да може лесно да ги сравни. При кредитните карти също се наблюдават сериозни уловки. Причината е, че дори стоката на кредит да е евтина, то таксата за обслужването на картата е голяма и общата сума за връщане се оказва неизгодна. При закупуване на стока в интернет клиентът разполага с 14 дни, за да върне стоката. Единственият разход може да е евентуалните куриерски разноски. Когато пък купуваме стока от магазин клиентите имат право на рекламация, ако стоката е дефектна, припомни Николов пред БНТ. Ако връщаме продукта в търговска верига с повече от един обект, той е длъжен да приема рекламацията във всеки един от своите обекти, да регистрира рекламацията в регистър, да ни се издаде бележка и от там вече спорът да бъде решен. Ако не бъде решен, трябва да се търсят е други възможности, посочи експертът. |
Още по темата: | общо новини по темата: 128 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/22 ] следващата страница |