Сервитьор налетя да бие клиенти заради бакшиш | ||||||
| ||||||
Читателка на Plovdiv24.bg разказа за свое преживяване в пловдивски ресторант. Репортер на сайта се свърза със собственика на заведението, който сподели какво е предприел. Ето и двете гледни точки: Клиентите: Поръчахме 3 порции спагети (2 пъти "Болонезе" и помолихме за порция просто сварени спагети с малко сиренце за детенцето си, което е болно и не може да консумира тежки храни в момента). Сервитьорът ни увери, че няма проблем в кухнята да сварят спагети за детето, като отново изрично подчертахме, че не желаем да ги натоварваме с допълнително работа и не следва да правят някакви сосове или добавят каквито и да било подправки към неговата паста, просто да му сложат бучка сирене. Когато дойде сметката, се ужасихме, защото неговите спагети струваха около 17 лв., а за сведение една порция "Болонезе", която е със доматен сос, подправки и месо, струваше 8,60 лв. Сервитьорът не ни предупреди колко ще струва обикновената паста за детето, а просто ни натресе сметката. Както и да е, решихме, че това е специалитет извън менюто и е безмислено да спорим, но за три порции спагети сметката ни бе 51 лв. и в нея фигурираше и "добавка кухня", която не бе ясна какво означава. Когато попитахме сервитьора, той побесня и започна да крещи пред всички, че това било, защото и трите порции били домашна паста, а не фабрична и грубо налетя на бой на съпруга ми пред очите на всички посетители, включително и на детенцето ни, което преживя истински шок. В интерес на истината следва да отбележа, че сервираната ни паста изобщо не бе домашна, защото и друг път сме посещавали ресторанта и сме консумирали и домашна и фабрична паста и определено те се отличават както по външен вид, така и по вкус. Много странно бе и поведението на управителя на ресторанта, който се скри в кухнята и не взе отношение спрямо ситуацията, даже и когато сервитьорът грубо блъскаше съпруга ми и го заплашваше. Искрено сме разочаровани от ресторанта и в никакъв случай той не отговаря на описанието и рекламата, с която те презентират своята дейност, като претендират за "отлично обслужване". Сервитьорът нагло и безочливо крещеше, че няма какво да очакваме, след като не сме му оставили бакшиш, а сега сме го изложили пред другите. Явно в този ресторант не ценят своите клиенти и категорично ни отказаха от последващи посещения, а като видях и ужаса в очите на останалите посетители, съм сигурна, че и те няма да бъдат повече техни клиенти. Надявам се да публикувате писмото ми, защото е важно обществото да бъде информирано и да знае, че в този италиански ресторант може вместо вечеря да изяде бой, сервиран с грубо и арогантно отношение. Благодаря Ви за вниманието! Поздрави!". Собственикът: "Информиран съм за случая, но не в подробности, защото в момента съм извън Пловдив. Понеже за нас най-важни са клиентите, въпросният сервитьор е дисциплинарно освободен от работа. Присъствали са други свидетели на случката, които обаче не потвърждават да се е стигало до бой. Със сигурност е имало недоволен клиент. Предстои вътрешна проверка какво точно се е случило и защо, за чиито резултати ще ви информирам лично". |