Вашето име  
 Вашият e-mail адрес  
 Име на получателя  
 E-mail на получателя  
Промяна в графика за отчитане на консумирания ток за някои клиенти на EVN
Автор: Екип Burgas24.bg 12:11 / 15.11.2012Коментари ()1039
© Burgas24.bg
EVN България продължава процеса по модернизация на отчитането на електроенергията за битови и малки стопански клиенти. Той стартира още през 2008 г. с цел повишаване на ефективността и подобряване на качеството на услугата.

В тази връзка за някои клиенти през ноември 2012 г. ще настъпи еднократна промяна в графика за отчитане на консумираната електроенергия. С оглед на това е възможно само за ноември 2012 г. отчетният период за някои от клиентите да обхваща по-кратък или по-дълъг период от време от предвиденото в Общите условия на дружеството (около 30 дни). По-късите или по-дълги периоди на отчитане ще бъдат само за периода от 1-ви ноември до 30-ти ноември 2012 г. При последващите месечни отчитания отчетният период ще продължи да бъде около 30 дни (както е предвидено в Общите условия).

Еднократната промяна ще обхване клиенти от следните населени места:

• гр. Пазарджик - 251 клиенти
• гр. Пловдив - 687 клиенти
• гр. Асеновград - 242 клиенти
• гр. Кърджали - 141 клиенти
• гр. Хасково - 236 клиенти
• гр. Златоград - 175 клиенти
• с. Черна гора, община Братя Даскалови - 111 клиенти
• с. Манолово, община Павел баня - 212 клиенти
• гр. Ямбол - 562 клиенти
• гр. Поморие - 620 клиенти
• с.Евренозово и с.Близнак, община Малко Търново - 191 клиенти

Заплащането на консумираната през ноември 2012 г. електроенергия ще се извършва през декември 2012 г. Установените от дружеството срокове за заплащане остават непроменени:

• I група - от 1-во до 15-то число на месеца
• II група - от 11-то до 25-то число на месеца.

Всеки един клиент може да види конкретния срок, за който е отчетена неговата консумация на електроенергия в издадената от дружеството фактура.

С цел максимално доброто информиране на клиентите, EVN България ще уведоми писмено всеки един клиент за промяната. Допълнително всеки клиент може да се информира и на денонощен телефон 0700 1 7777, както и на място в обслужващия EVN Офис.



Още новини от Новини от Бургас:

https://www.burgas24.bg/novini/burgas/Promyana-v-grafika-za-otchitane-na-konsumiraniya-tok-za-nyakoi-klienti-na-EVN-395216
Copyright © Burgas24.bg. Всички права запазени.