Голяма банка предупреди своите клиенти | ||||||
| ||||||
Публикуваме съобщението на банката без редакторска намеса: Уважаеми клиенти, Бихме искали да Ви информираме, че с цел подобряване на качеството на нашите услуги в периода от 17:00 часа на 12.07.2024 г. до 03:00 часа на 15.07.2024 г. мобилните приложения ОББ Мобайл и КBC Mobile Bulgaria, както и онлайн банкиранията ОББ Онлайн и KBC Online Bulgaria няма да бъдат достъпни. Това означава, че ръчното нареждане на преводи и плащания между собствени сметки и към трети страни ще бъде ограничено. Ето защо Ви съветваме да извършите спешни и важни плащания и преводи преди 17:00 часа на 12.07.2024 г., или да ги наредите с бъдеща дата на изпълнение - така те ще се осъществят автоматично и безпроблемно. За Ваше удобство в посочения период е препоръчително да планирате достатъчно средства по своите сметки с активни карти към тях. В допълнение, имайте предвид, че в петък, 12.07.2024 г., клоновете ни ще бъдат отворени за Вас до 17:00 часа и няма да бъдат отворени през почивните дни. Бихме искали да Ви уверим, че всички операции с карти – теглене и внасяне на банкомат, плащания в магазинната мрежа на ПОС терминали и онлайн покупки, използване на дигитални портфейли - ще бъдат изцяло достъпни. Tези Ваши трансакции ще бъдат отразени в първите работни дни след уикенда 13-14 юли 2024 г.. Извиняваме се за причиненото неудобство! С уважение, Екипът на ОББ |