Залагащи на спорт от поколението Gen Z - Как знаем повече от техните навици за залози | ||||||
| ||||||
Интересното е, че точно както се различават в моделите си на спортно потребление, те също се различават в поведението и предпочитанията си за спортни залагания, независимо от тяхното местонахождение и произход. Новото поколение има различни навици за залагане от предишните поколения, но използва подобни навици за залагане, независимо кои букмейкъри в България използват. Така че, същото е дали използват най-добрите букмейкъри в Португалия или онлайн сайтове за залози в САЩ. Нека разгледаме някои ключови аспекти, които ще ни помогнат да разберем поведението на Gen Z към залаганията: 1. Предпочитат да гледат кратки видеоклипове на игра, отколкото да гледат цялото събитие. Те искат съкратената версия на мача в опростен формат. Ето защо снимките от дадена среща в социалните медии са много по-популярни сред поколението Z, отколкото реално излъчваната игра по телевизията или дори опростената игра на някоя спортна платформа. Важно е за тези по-млади спортни фенове да следват само най-важното или да попиват най-ценната информация, от въпросно събитие. Те не искат да се занимават или да губят времето си с цялото събитие, когато важното може да се разбере за няколко минути, през сайтовете на най-добрите букмейкъри в България. Какво значение има това поведение за спортните залози. Отговорът е очевиден, залагащите от Gen Z не обичат толкова много залаганията на живо и залаганията по време на игра, въпреки атрактивните коефициенти на най-добрите букмейкъри. Те обикновено предпочитат да правят залози преди мача и залози на победител, а когато изберат залагане на живо, го правят в много специални спортни събития или в много специални игри, като Европейската суперлига. 2. Искат всичко пред себе си. Те искат обогатено изживяване, докато гледат събитие. Това означава графики, статистики, данни, AR и други визуални помощни средства, които правят гледането на игра много по-интересно и много по-вълнуващо. Какво означава това за тяхното поведение при залагане? Е, това означава, че те по-лесно ще залагат на спортове и събития, за които или имат лесно достъпна информация и статистика, или могат лесно да получат информация през най-добрите букмейкъри в България, за да направят свой собствен анализ. Междувременно, точно както искат да имат подобрено изживяване, когато гледат събитие, те искат да имат обогатени изживявания, когато залагат на събитието. Така че те ще оценят онези букмейкъри в България, които не само се фокусират върху предоставянето на пазари за залагания, но добавят и множество слоеве функционалности и забавления към тях. 3. Те по-трудно биват забавлявани, задоволявани и ангажирани. Те лесно се отегчават и фактът, че по природа са неангажирани, означава, че спортните медийни компании, телевизионните оператори или дори най-добрите букмейкъри в България трябва да им осигурят повече стимули. Те са принудени да измислят креативни методи да привлекат интереса и желанието им да отделят времето си за проследяване на събитие или за взаимодействие по някакъв начин със спортната игра. Gen Z са изключени, докато не се появи нещо привлекателно. И какво може да бъде по-ангажиращо от това да им се даде шанса да се възползват от ексклузивна оферта, по време на интригуващо събитие, като най-вълнуващите директни битки за място на Евро 2024, например. Залагането им позволява да участват активно в спортно събитие. С офертите на най-добрите букмейкъри, те в крайна сметка стават по-ангажирани и по-ентусиазирани да гледат и следят спортове. 4. Те искат да се занимават с всичко, което е рекламирано. И какво е по-разгласено от спорт, мач, отбор, играч или спортист, които доминират в дискусиите и хаштаговете в платформите на социалните медии? Поколението Z иска да гледа спортове, които са наистина популярни и които привличат широко внимание в онлайн средата. Те искат да знаят какво се обсъжда и какво се превръща в най-популярната тема в TikTok, Facebook, Twitter, Instagram или други социални платформи. Това е факт, понеже те обичат да споделят своите възгледи, да взаимодействат с другите и да комуникират, когато гледат спортно събитие, повече отколкото харесват частта с гледането. Какво означава това за поведението им при залагане и следователно за всички букмейкъри в България? Е, съвсем очевидно е, че залагащите от Gen Z са по-склонни да избират високопоставени събития, рекламни мачове, дългоочаквани игри и изключително популярни състезания за своите залози. Те обичат да се носят по течението, да бъдат част от случващото се и определено имат какво да кажат за това, което "се случва“! |