Aко имаме четвърти и пети мобилен оператор, може да се подобрят условията за потребителите | ||||||
| ||||||
"Мобилните оператори станаха символ на нещо уродливо в българското общество - държавата да подпомага финансово бизнеси, които са си много добре, които не пострадаха от пандемията и скока на цената на енергията. Нещо повече, мобилните оператори индексираха цените си в пълен размер според годишната инфлация, а в същото време държавата, взимайки от нас пари, цяла година им даваше помощи под формата на отстъпки за електроенергия.", коментира Богомил Николов. "На пръв прочит мобилните оператори имат право да индексират договорите в размера на годишната инфлация, но възниква и контратезата - щом търговецът има възможност да се възползва от такава клауза, то не трябва ли да има възможност за клиента за освобождаване от договора без неустойки. През февруари КЗП предяви такава претенция към мобилните оператори, но до момента те не са реагирали. Аз смятам, че те няма да се съгласят и най-вероятно ще се стигне до дело, което означава резултат да има след 3 години. Такъв развой много добре устройва операторите, защото след 3 години, я някой си спомня, я не", заяви още Николов. "Аз вярвам в конкуренцията и ако имаме четвърти и пети оператор, може да се подобрят условията за потребителите", казва още той. И призова Комисията за регулиране на съобщенията възможно най-бързо да задължи мобилните оператори да си споделят мрежата. "По този начин може да имаме нови доставчици на услугата, т.нар. виртуални мобилни оператори, каквито има в цяла Европа и в Северна Македония дори. |
Още по темата: | общо новини по темата: 74 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/13 ] следващата страница |