Вашето име  
 Вашият e-mail адрес  
 Име на получателя  
 E-mail на получателя  
Търсят се трима членове за УС на Фонда на фондовете
Автор: ИА Фокус 10:37 / 06.03.2023Коментари ()680
©
Надзорният съвет на "Фонд мениджър на финансови инструменти в България" ЕАД обяви конкурс за членове на Управителния съвет на дружеството, съобщават от Фонда.

С решение на Надзорния съвет на "Фонд мениджър на финансови инструменти в България" ЕАД от 02.03.2023 г. е обявен конкурс за избор и назначаване на трима членове на Управителния съвет на "Фонд мениджър на финансови инструменти в България" ЕАД (ФМФИБ/Дружеството) и възлагане на управлението на Дружеството.

"Фонд мениджър на финансови инструменти в България" ЕАД е акционерно дружество - публично предприятие, с едноличен собственик на капитала държавата, чрез Министерството на иновациите и растежа. Дружеството осъществява дейности по изпълнение на финансови инструменти, прилагани по фондове, механизми, програми и проекти, съфинансирани от Европейския съюз, за програмните периоди 2007-2013, 2014-2020, 2021-2027 г. и следващи.

С Разпореждане № 11 на Министерския съвет от 05.10.2022 г. министърът на иновациите и растежа е определен да упражнява пряко правата на държавата като едноличен собственик на капитала на ФМФИБ и е изменен Уставът на Дружеството, като системата на управление е променена от едностепенна на двустепенна с Надзорен и Управителен съвет, всеки в състав от трима членове.

Заявления за участие могат да бъдат подавани до 17.00 ч. на 17.03.2023 г. в деловодството на "Фонд мениджър на финансови инструменти в България" на адрес: гр. София, п.к. 1000, район "Триадица“, ул "Кърниградска“ № 19, ет. 3, или по електронен път – на електронна поща: office@fmfib.bg  като документите, изискващи подпис на кандидата, следва да бъдат подписани с електронен подпис. За подадени в срок документи се приемат тези, които са постъпили до крайния срок за подаване на документи.

Към заявлението (по образец) трябва да бъдат приложени автобиография, копия на документи, доказващи изискуемите образование и професионален опит, декларации по Закона за публичните предприятия (ЗПП) (по образец) и др. документи, удостоверяващи изпълнението на изискванията за заемане на длъжността.

Кандидатите трябва да имат завършено висше образование с образователно-квалификационна степен "бакалавър“ по специалност от област на висше образование "Социални, стопански и правни науки", професионални направления "Икономика", "Администрация и управление", "Право", "Обществени комуникации и информационни науки" и да имат най-малко 5 г. професионален опит в област от професионалните направления по т. 2 и/или на ръководна позиция и/или като член на орган за управление или контрол в публично предприятие и/или в други стопански, административни или финансови дейности. Всички кандидати трябва да отговарят на изискванията, съгласно чл. 20, ал. 1 и чл. 23, ал. 2 от ЗПП.

Конкурсът ще се проведе на три етапа:

1. Проверка на съответствието на представените документи с предварително обявените изисквания за заемане на длъжността;

2. Оценка на Концепцията за развитие на публичното предприятие на допуснатите кандидати.

3. Интервю с допуснатите до този етап кандидати.


Още новини от Национални новини:

https://www.burgas24.bg/novini/Bylgaria/Tursyat-se-trima-chlenove-za-US-na-Fonda-na-fondovete-1588797
Copyright © Burgas24.bg. Всички права запазени.