Над 40% от потребителите по света използват козметика от типа "направи си сам" | ||||||
| ||||||
41% от потребителите по света използват домашно приготвени продукти всеки месец, като най-популярни са почистващите лосиони за лице. Продажбите на козметика за вкъщи пък са нараснали със 115% по време на пандемията, което предполага, че все по-голям брой потребители използват времето си у дома, за да се грижат за кожата си. Друго скорошно проучване сочи, че повече от половината потребители (от мъжки и женски пол) предпочитат да купуват продукти за грижа за кожата, които са класифицирани като натурални или органични. Изследване сочи и, че хората стават все по-скептични, когато става въпрос за информацията от етикетите върху "чистите“ продукти за красота. Две трети от жените, по-точно 61%, искат по-голяма прозрачност при етикетирането на "чистите“ продукти за красота. Държат и продуктът да не е бил тестван върху животни.Само една от десат жени разчита на рекламата на марката, за да се информира за чистата козметика или съставките на продуктите, докато 69% намират информация за съставките в Google и чрез ревюта на продукти. Козметичните продукти от типа "направи си сам“ не са нещо ново в масовата индустрия, а природните съставки са всеизвестни със своите холистични ползи от край време. Природата ни предоставя най-добрите сурови, питателни съставки, които имат потенциала да направят чудеса за кожата ни, но те не могат да преминат през кожната бариера и наистина да направят магията си. |
Още по темата: | общо новини по темата: 14432 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/2406 ] следващата страница |