БДЖ въвежда нов национален информационен телефон | ||||||
| ||||||
По този начин клиентите на железопътния оператор ще могат да получават навременна информация за разписания на влаковете, цени на билети и др., а също така ще могат да подават сигнали за забелязани нередности, без да бъдат таксувани допълнително, както беше на досега съществуващия телефон на информационния център. Разговорът с оператор на националния информационен телефон 02/931 11 11 е на цената на един градски разговор. Телефонът е достъпен и извън територията на България с код +3592 931 11 11. Въвеждането на посочения телефонен номер към денонощната линия на информационния център на БДЖ е поредната стъпка в подобряването на процеса за осигуряване на повече възможности за получаване на информация от клиентите, след като вече са създадени варианти и за дигитализиране на услугата и възможност за проверка на разписанието и движението на влаковете в реално време чрез функцията Радар на следния линк: https://radar.bdz.bg/bg. |