В 21-то издание на румънската туристическата борса участваха над 350 изложители от 13 държави, разпределени в 5 зали. Сред тематичните участници на "TTR' 2009" бяха държавни и регионални организации, туристически агенции, туроператори, хотелиери, ресторантьори, туристически ваканционни комплекси, превозвачи, национални туристически бордове и офиси, резервационни системи и IT, професионални учебни заведения по туризъм, културни институции, музеи, природни паркове, издателски къщи, рекламни агенции и др. Изключително богата и разнообразна програма съпътстваше изложението - официално представяне на туристическия гид на Румъния за 2009-2010, презентация на тема „Здравният туризъм - големият шанс за Румъния", представяне на новия каталог на Некерман, иновациите в спа и уелнес туризма, много инфо турове и опознавателни беседи.
На площ от 85 кв.м. на щанда на „Българско Черноморие" своите туристически продукти рекламираха 12 изложители, от които 6 общини - Варна, Бургас, Несебър, Поморие, Созопол и Балчик, и 6 туристически фирми предимно от Северното Черноморие. Инициативата за представянето на цялото Черноморие като една туристическа дестинация бе на Варненската Туристическа Камара, като основните ангажименти по организацията бяха поверени на нейното търговско дружество - Варненска Туристическа Компания. Редом с богатото разнообразие от рекламни материали, щандът на „Българско Черноморие" привличаше посетителите и с атрактивно представяне на родната гастрономия и кулинария. Специално за борсата, на румънски език бе отпечатан поредния брой на каталога "Bulgaria Pulse" със заглавие „Bulgarian Black Sea Coast" и с рекламни страници посветени на всички участници на щанда. Каталогът се разпространяваше из залите на цялото изложение от момичета на фирмата издател, облечени в атрактивни закачливи костюми, имитиращи формата на морски рапани.
За община Несебър румънските туристи са сравнително нов и обещаващ туристически пазар, с огромен потенциал. Участието на туристическата борса в Букурещ има една единствена цел и тя е привличането на повече румънски туристи. През 2008 г. 13 000 млн. румънски граждани са пътували, което е приблизително 60 % от населението на страната. От тях 1 млн. са посетили България, като това им отрежда челна позиция в топ класацията на посещенията на чужденци в България.
На румънското изложение традиционният пакет от рекламни общински материали бе допълнен и обогатен от интересните предложения за сезон "Лято' 2009" на 25 местни туристически фирми, проявили готовност и желание да популяризират своите обекти на румънския туристически пазар чрез брошури, дипляни, флаери и ценови оферти.