Общата цел на проекта е повишаване ефективността на регионалния маркетинг в общините Бяла, Несебър и Долни чифлик чрез прилагане на иновативен маркетингов подход за развитие на регионален туристически продукт, чрез създаване на споделен туристически имидж на трите общини. Проектът предлага интегриран маркетингов подход за развитие на един нов регионален туристически продукт под името "5 дни - 4 сезона - 3 общини", като нова възможност за повишаване на регионалната конкурентноспособност в туризма, целяща намаляване на сезонността и териториалната концентрация. В рамките на този продукт, ще бъдат разработени 25 туристически пакета общо за 4-те сезона. Изработването на модулната система представлява иновативен подход при предлагането на регионалния туристически продукт. Тази иновация осигурява ефективно структуриране на туристическото предлагане в 3-те общини, чрез разработване на тематични продукти и услуги предлагани в рамките на 5-дневни пакети през 4-те сезона.
В рамките на проекта ще бъдат подготвени и разпространени рекламни, информационни и визуализационни материали за туристическия регион и разработения иновативен продукт - 25 туристически пакета, рекламен пътеводител на Региона, бранд на продукта, интерактивен органайзер, публикации в туристически печатни издания и сайтове, рекламен видео клип и видео филм, които ще бъдат излъчени от национални и чуждестранни медии.
Очаква се проекта да доведе до популяризиране на природното и културно наследство на Региона чрез използване на ефективни съвременни средства и рекламни техники, както и до насърчаване на партньорството между местните власти и туристическия бранш за подобряване на качеството на туристическия продукт.
Общата стойност на проекта е 433 394.40лв., като продължителността му ще бъде 24 месеца.