Проектът има за цел да подобри работните процеси в общината (чрез прилагане на Единната методология за функционален анализ в държавната администрация) и да повиши ефективността на работата в общинската администрация в Созопол като по този начин ще повиши качеството на предоставяните услуги за гражданите и бизнеса.
Дейностите по Проекта включват извършването на функционален анализ в администрацията на община Созопол, провеждане на кръгла маса със заинтересованите страни за представяне и обществено обсъждане на резултатите от функционалния анализ, изготвяне на процедура за наблюдение и публичност на изпълнението на плана за действие, изпълнение на мерки за оптимизиране на структурата в община Созопол, разработване на Стратегия за организационно развитие, провеждане на специализирани обучения за общинската администрация и анализ на изпълнението на плана за действие.
Предвидени са и дейности по информация и публичност, чрез които да бъдат огласени резултатите от реализацията на проекта, както и да бъде анонсиран приносът на ЕС и Европейския социален фонд.
В резултат от изпълнението на Проекта ще се постигне оптимизация на организационната структура на община Созопол, премахване на дублиращи се функции, подобряване на цялостната организация на работа на общинската администрация и ще се създадат предпоставки за нейното по-нататъшно организационно развитие.
Дейностите по проекта трябва да приключат до 09.09.2014 г.