В рамките на първия ден бяха представени българските общини, като презентацията на община Созопол се оказа най- впчетляваща за присъстващите. Представянето на страната ни завърши с филма на община Созопол "Чудото на Созопол". Филмът се показва за първи път пред широката публика и отбеляза голям успех. Лентата проследява всички събития от откриването на реликвария и кутийката с гръцкия надпис, отварянето на реликвария, литийното шествие до църквата "Св. Георги" до полагането им в мощехранителницата, подарена от премиера Бойко Борисов. Историческото събитие, което превърна Созопол в световна известност е представено от авторите на филма особено тържествено и впечетляващо.
Въздействието на най- новия филм на община Созопол продължи дълго след края на прожекцията му. През следващите дни щандът на община Созопол се оказва най- посещавания. Лично зам. министър Иво Маринов посети созополския щанд и поздрави екипа от специалисти на общината с ръководител Петя Чапевова с отличното представяне. На щанда на община Созопол бяха представени с рекламни материали и редица хотели и ваканционни селища от Созопол и Черноморец. Щандът на община Созопол, който представяше с рекламни материали възможностите за културно- исторически туризъм, религиозен и конгресен туризъм наред с уникалните възможности за морски туризъм привлече интереса и на депутата Георги Икономов, който сравни успехите на Банско като ски столица на България с популярността на Созопол като предпочитана морска дестинация. За разговор с екипа на общината, созополския щанд бе постен и от президента на Сръбската хотелиерска и ресторантьорска асоциация Бранко Кривоканич, който пожела Созопол да спечли повече туристи от Северна Сърбия.Специален гост на созополския щанд бе популярната сръбска актриса Мира Баняц, която емоционално сподели впечатленията си от представянето на Созопол.
Истински фурор предизвикаха част от рекламните материали на община Созопол сред най-малките посетители на борсата, които разгледаха всичките щандове с развети созополски знаменца. Интерес към Созопол проявиха и участниците в борсата за лов и риболов, която се проведе в рамките на изложението на Нови Сад. Община Созопол за втори път атакува сръбските туристически пазари в рамките на една година. Първото участие на общината бе в началото на година на Международната борса в Белград. Утвърждаване на позициите и търсене на нови туристи от друг голям район в съседна Сърбия бе целта, която си постави ръководството на общината.