Работят по идея за създаване на "морски магистрали" | ||||||
| ||||||
Тук в Черно море след разширяването на Европейския съюз, особено след влизането на България и Румъния може би това ще бъдат каботажните превози, но трябва да се отчете и факта, че за сега обема им в Черно море е доста малък и нямат голямо значение специално за Черноморското крайбрежие. По отношение на основните проблеми на корабособствениците в условията на криза Димитров изтъкна, че те са преди всичко от към данъчните условия, които съществуват в България за правене на този бизнес. "Има все още много неща останали от стари времена, които трябва с времето да се променят", добави специалистът. Димитър Димитров ще вземе участие във форума, по време на който ще бъдат дискутирани теми за това как Европейската комисия предприема действия и мерки за повече електронни приложения - документи и организации в областта на товарния транспорт - E Freight, морския транспорт - E Maritime, и пристанищата - E Port. Как тези препоръки са изпълнени в главните европейски пристанища -Хамбург, Антверпен, Хавр, Валенсия, Барселона и Венеция. Специалистите ще коментират и какво планират руските морски и пристанищни администрации в областта на E Navigation и E Maritime. По време на конференцията ще се обсъжда и темата за това кои морски асоциации ще бъдат водещи в организирането и изпълнението на Port Community Single Window в България. |
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!