Трите български морски общини Несебър, Бяла и Долни чифлик се обединиха в общ иновативен проект за подпомагане, рекламиране и развитие на регионален туристически продукт. Целта е да се привлекат повече туристи от България и чужбина като се промотират атрактивни дестинации, местни традиции и възможности за различни активности на територията на трите общини през четирите сезона. Основната цел на проект "Иновативен маркетингов подход за развитие на регионален туристически продукт в общините Несебър, Бяла и Долни чифлик", бе да подкрепи и увеличи интереса към конкурентноспособни туристически атракции на територията на общините Несебър - Бяла - Долни чифлик, които ще допринесат за диверсификация на туристическият продукт, намаляване на териториалната концентрация и по-равномерно разпределение на ползите от туризма.
Дейностите, осъществени по изпълнение на проекта включиха разработване и популяризиране на пазара комплексни продукти на територията на дестинацията, които повлияха положително върху диверсифицирането на туристическия профил на региона и съдействаха за по-равномерното териториално и сезонно разпределение на туризма. В рамките на проекта бяха подготвени и разпространени рекламни, информационни и визуализационни материали за туристическия регион и разработения иновативен продукт - рекламен пътеводител на региона, бранд на продукта, интерактивен органайзер, публикации в туристически печатни издания и сайтове, рекламен видеоклип и видеофилм, които ще бяха излъчени в национални и чуждестранни медии. Експерти са разработили 25 туристически пакета, включващи туристически маршрути до живописни природни резервати, културни и исторически забележителности, традиционни местни празници, лов и риболов, фото разходки, яхтинг, водолазни курсове, сърфинг, разходка с лодка. Ценителите на природата ще се насладят на уникалните гледки в живописната местност Иракли край Несебър, геоложкото образование Белите скали до Бяла, Камчийски пясъци и пясъчните дюни в Несебър.
Очаква се проекта да доведе до популяризиране на природното и културно наследство на Региона чрез използване на ефективни съвременни средства и рекламни техники, както и до насърчаване на партньорството между местните власти и туристическия бранш за подобряване на качеството на туристическия продукт.