ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Бургас
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Необходимо е развитие на интернет рекламата на туризма у нас, според експерт | ||||||
| ||||||
На практика печатната реклама съществува у нас под формата на много красиви дипляни и брошури, но в интернет пространството "нещата не стоят много добре", смята Мария Асенова. Тя сподели впечатление, че повечето фирми в България се ориентират към собствени сайтове, които обаче веднъж създадени, не се актуализират. Освен това много от създадените резервационни системи в интернет се бият по между си, затова има още много какво да се направи за рекламата на българския туризъм в режим онлайн, каза Асенова. Тя отбеляза също, че напоследък са наблюдава напредък в развитието на радио-рекламата на български туристически продукти, но при телевизионната реклама, тя се ползва с неголямо доверие сред българските потребители. Като допълнение на това телевизионната реклама е доста скъпа, а българският туристически сектор се реализира от средни, малки, дори микро фирми, коментира Мария Асенова, затова рекламата по телевизията е по-трудно постижима. Източник: Агенция "Фокус" |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Регионални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
ВиК Бургас: Тук няма да има вода днес
05:00 / 13.11.2024
Спират водата на тези места днес в Бургас
09:24 / 12.11.2024
Инцидент на пешеходна пътека с момиченце от Айтос
17:09 / 12.11.2024
Меденруднишката батка в "Биг Брадър" пак счупи тъпомера
10:19 / 12.11.2024
Първи подробности за мегаакцията на АМ "Тракия"
15:47 / 12.11.2024
3 инцидента на пешеходни пътеки в Бургаско, борят се за живота на жена!
10:09 / 12.11.2024
Полиция, ДАИ, Митници и АПИ окупираха АМ "Тракия"!
11:33 / 12.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета