Хотелиер: Гръбнакът на българския туризъм е масовият туризъм
Черноморието и зимните ни курорти предлагат масов туризъм, но като туристическа дестинация не трябва да бягаме от него, посочи Елена Иванова, председател на Съюза на собствениците в най-големия туристически комплекс по родното Черноморие. Гръбнакът на българския туризъм е масовият туризъм. Всички други видове туризъм могат да гравитират около него, каза още тя.
Така е и в държави като Испания и Турция. В южните ни съседки Турция и Гърция добре развит е културният туризъм, но основе е морският туризъм. От времето, в което българското Черноморие започна да развива туризъм с европейски облик и да изгражда нови хотели, доста голяма част от базата разполага със спа центрове. Спа туризмът изисква все пак минерална вода и други екстри, които нашето Черноморие не притежава, според Иванова. В годините България все по-добре се представя на туристическите борси, посочи хотелиерът. Винаги обаче има още какво да се направи, категорична е Иванова.
"Не бих казала, че сме достигнали максимума, в това което можем да представим, но това е свързано с много средства за реклама. Но след като виждам какви средства заделят конкурентните ни дестинации, не би трябвало да допускаме да останем по-назад от тях т.е. трябва да се заделят сериозни пари за реклама, която да е качествена", допълни тя.
Източник: Радио "Фокус"