© | Глоба до 30 000 лева може да бъде наложена на мръсния хотел в Черноморец заради нелоялна търговска практика. Това са апартаменти под наем, които работят като хотел без необходимата категоризация. Това заяви в Нова телевизия Димитър Маргаритов, председател на Комисията за защита на потребителите. Проверката във въпросния хотел започнала още преди десетина дни по друг сигнал. Още тогава са установени редица нередности. "Нахапаните кюфтета" са сервирани в ресторант ол инклузив, който обаче няма такава категоризация. Най-вероятно ще остане затворен до отстраняване на административните нарушения. За другите нередности ще има още санкции, допълни Маргаритов. Трябва да се знае, че не всички хотели у нас са на това ниво. Направили сме стотици проверки това лято, но нередности сме констатирали едва при 7-8% от случаите, обясни още експертът.Красимира, която твърди, че след като се оплакала от лошите условия, служителите на хотела изгонили нея и семейството й. "Платила съм си още нощувки и съм изяла цялата тая помия, която ми дадоха. Не може да ме пъдят", възмущава се тя.
"До няколко дни всичко това да бъде приключено със санкции - до 30 000 лева че са се рекламирали като хотел, а са само къща за гости. Когато предлагаш ол инклузив, трябва да имаш категоризация и на ресторанта. В такъв случай би се стигнало и до затваряне на обекта. За нарушения - липса на цени, може да наложим глубо от 1000 до 3000 лева", категоричен бе Маргаритов.
Потребителят трябва да формира съзнанието на европейски гражданин и веднага да ни сигнализира като Комисия за защита на потребителите, смята той.
"Имаме дежурни екипи, които в почивните дни проверяват сигнали, постъпили на телефон 0 700 111 22, както и на нашия сайт, където могат да бъде прикачван снимков материал. Имаме и приемни лятото по морето, а зимата - в планинските курорти", каза още председателят на Комисията за защита на потребителите инж. Димитър Маргаритов. |