Директорите на Слънчев бряг: Още е рано да прогнозираме за новия сезон
Още е рано за прогнози за новия морски туристически сезон, но засега няма сътресения на туристическия пазар, уточниха директорите на „Слънчев бряг хотел холдингс". Реални прогнози за новия сезон могат да бъдат направени едва през февруари -март 2009 г., когато е активния период на записванията на туристи, отбеляза Пейко Янков. Според него, световната финансова криза остро засилва конкуренцията на туристическия пазар и в отговор на това туристически държави като Испания, Гърция, Турция вече щурмуват пазара с мащабни рекламни кампании, каквито за България като туристическа дестинация липсват. Средствата, които държавата отделя за реклама на България са твърде малко, а това са стратегически инвестиции в този момент, категоричен е Пейко Янков.
Радостен факт е, че немският туристически пазар продължава да поддържа засилен интерес към България, отбеляза Ивалина Янкова. Тя участва на голямото туристическо изложение този месец в Потсдам, Германия, на което „Слънчев бряг хотел холдингс" бе поканен от немския концерн REWE Group, в чиято структура е и туроператорската фирма ITS. Във форума участваха продуктовият туристически директор на REWE Group за Средиземноморието и Черно море Michael Nickel и продуктмениджъра за България Michael Kunkel, управителят на MTS incoming-BTS Калин Сутев, както и регионалния мениджър за Бургас Начко Козарев.
Като част от дейността на „Слънчев бряг хотел холдингс" АД за поддържане и повишаване квалификацията на своите кадри, мениджърски екипи от дружеството осъществиха през последните седмици работни посещения в Израел и големи туристически комплекси в Анталия, Турция.