"Откриването на новия център за административно и информационно обслужване е част от нашите ангажименти за повишаване качеството на обслужване на жителите на общината", заяви по време на официалното откриване на новата придобивка кметът на община Созопол Панайот Рейзи. Отличните условия и адекватна организация на работата на администрацията, която работи директно с жителите на общината е гаранция, че всеки гражданин ще получи бърза и качествена услуга, ще спести време и ще бъде посрещнат и изпратен от вежлива и усмихната служителка, допълни кметът.
Обновеното и напълно ремонтирано помещение е организирано така, че да предлага бързо и комплексно обслужване на гражданите, които ползват административните услуги на община Созопол. На седем гишета, разположени в общо помещение жителите на общината, ще ползват услугите на служба "Кадастър", Туризъм, Транспорт и земеделие, общински пазари, Социална дейност, управление на собствеността, Строителство и екология, Устройство на територията, Кадастър и земеделски имоти по параграф 4, Адресна регистрация, Административни услуги, Гражданско състояние. Новият фронт офис разполага и със помещение за срещи и разговори на гражданите със служител на съответната служба при разрешаване на казус или допълнителна информация. Новият център за административно и информационно обслужване ще работи с граждани всеки работен ден от 8.30 ч. до 17.15.ч. без прекъсване.
Източник: Агенция "Фокус"