Семейство преживя истински шок, пътувайки от Бургас за Пловдив | ||||||
| ||||||
Читателка на Burgas24.bg ни разказа в открито писмо какъв шок е преживяла тя и семейството й на връщане от лятната им почивка. Ето разказа й, публикуван без редакторска намеса: Оказа се обаче, че както автобусът, така и шофьорът до сега са работили само линията "Пловдив-Пазарджик-Пловдив". Човекът видимо не знаеше пътя и го обърка на три пъти - първият път на излизане от Бургас. Втория път пропусна да вземе пътниците в Айтос и се върна, а третия път пропусна отбивката за Стара Загора. Шофьорът беше видимо притеснен, даже спря, за да слезе да пуши, но след като пътниците му направиха забележка се качи директно с цигарата. Автобусът беше в ужасно състояние и назад миришеше на изгоряло-оказа се, че има някакъв технически проблем и след като стигнахме някак до Стара Загора се наложи да ни прехвърлят на друг автобус (някъде към 20.00 часа, когато по разписание и според това, за което сме платили трябваше да сме в Пловдив). През цялото това време веднъж не ни спряха на място с вода, храна и тоалетна. За късмет на пътниците за Пловдив и Пазарджик бързо ни качиха на друг автобус, а тези за София, между които и такива бързащи за летището, не зная още колко време са останали да чакат. Между другото, новият автобус се върна пак до Стара Загора, за да остави пътници и после продължи към Пловдив. И така, вместо за 4, стигнахме до Пловдив за 5 часа и половина, под напрежение дали сме на правилния път, дали автобусът няма да се разпадне или запали и дали на шофьора, който беше целият плувнал в пот няма да му призлее. Аз подадох жалба до фирмата превозвач, но това, на което искам да обърна внимание най-вече е: защо се допуска да се возят хора, при това на големи разстояния, с технически неизправни автобуси и защо една уж голяма фирма не може да осигури компетентни шофьори, вместо да рискува тяхното и на пътниците здраве, поставяйки ги в екстремни ситуации? Фирмата превозвач е "Юнион Ивкони" |