Повишават квалификацията на служителите в администрацията на Община Средец
Автор: Екип Burgas24.bg 15:38 / 28.04.2015Коментари ()1219
Община Средец, в качеството си на бенефициент, стартира реализирането на проект "Мотивирани, Иновативни Служители за Инициативна администрация - "МИСИЯ"", в изпълнение на Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № М 13-22-80/25.08.2014 г., Бюджетна линия BG051PO002/13/2.2-15, Приоритетна ос ІІ "Управление на човешките ресурси", Подприоритет 2.2. "Компетентна и ефективна държавна администрация" по Оперативна програма "Административен капацитет" 2007 - 2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
Основната цел на проекта е насочена към повишаване квалификацията на служителите в администрацията на Община Средец за по-мотивирано, по-ефективно и по-ефикасно изпълнение на техните задължения.

Специфичните цели на проекта се изразяват в:
 Повишаване на квалификацията на служителите в администрацията на Община Средец чрез обучения, съобразени с техните професионални задължения;
 Повишаване на квалификацията на служителите в Община Средец чрез специализирани обучения, насочени към изграждане на ключови компетентности.

Бюджетът на проекта е в размер на 100 514,40 лева с период за изпълнение - 9 месеца, считано от 15.08.2014 г. до 15.05.2015 г.

В периода на реализация се предвижда осъществяването на следните основни дейности:
 Дейност 1. Организация и управление на проекта, в т.ч. подготовка и провеждане на процедури по реда на Закона за обществени поръчки;
 Дейност 2. Провеждане на обучения в Института по публична администрация (ИПА);
 Дейност 3. Провеждане на специализирани обучения за изграждане на нови ключови компетентности.;
 Дейност 4. Дейности за информация и публичност и постигането на следните очаквани резултати:

 Да се реализират обучения, насочени към нови ключови компетентности, свързани с инициативност, проактивност и иновативност, както и дигитални умения; да се изградят умения, които ще създадат динамична работна среда, активност сред служителите, поемане на отговорност и инициативност при пълна съгласуваност между отделните йерархични нива - ръководство и експерти;
 Да се осигури добра среда, изграждането на взаимно доверие, оптималното използване на възможностите за делегиране на права и задължения- с ключово значение за изграждането на по-добър екип, устойчив на промени, настъпващи в следствие на външни и вътрешни фактори.



Още новини от Регионални новини:

https://www.burgas24.bg/novini/regionalni/Povishavat-kvalifikaciyata-na-sluzhitelite-v-administraciyata-na-Obshtina-Sredec-554724
Copyright © Burgas24.bg. Всички права запазени.