© | | Официалният туристически портал на Бургас - www.gotoburgas.com - бе презентиран днес пред бизнеса. Присъстваха представители на туроператорски агенции, хотелиери и други заинтересовани лица, които желаят да рекламират своите услуги.
Go To Burgas има амбицията да събере на едно място и да представи по атрактивен начин цялата информация за Бургас, от която един турист се нуждае. Точно поради тази причина сайтът е разработен така, че информация в него могат да качват не само неговите администратори, но и всеки друг, след направена регистрация. Външните потребители могат да споделят информация както за обекти, така и за събития - за всеки от тях те трябва първо да изберат съответната категория (напр. хотел, аптека, магазин, галерия, др. - за обекти; или концерт, изложба, фестивал, др. - за събития), трябва също да бъде въведено име, кратко описание, снимка/и, адрес, контакти - задължително на български език, а при възможност и на английски и руски. Информацията се проверява и при необходимост се редактира от администратор, след което се появява на сайта.Самата регистрация е изключително лесна и безплатна и става с въвеждане на име, мейл, телефон и парола от полето "Вход за собственици", намиращо се най-долу вдясно на заглавната страница на сайта. Ако срещате затруднения с регистрацията или въвеждането на информация, не се колебайте да се свържете с нас по е-мейл: admin@gotoburgas.com или на телефони: 056 825 772, 056 907 215, ОП "Туризъм" - Бургас.
Макар и наскоро стартирал, Go to Burgas вече спечели своята първа награда от конкурса "БГ сайт" 2013. Той се проведе на 19 ноември за четиринадесети път и е най-престижният форум за уеб-награди в България. На официалната церемония Go To Burgas грабна отличие в категория "Адаптивни и отзивчиви сайтове", изпреварвайки всичките осем номинирани в тази категория.
Go to Burgas e разработен в рамките на международен проект, по който Община Бургас е партньор - "Роля на иновативните услуги на туристическия пазар в подкрепа на регионалното развитие" (SMART TOURISM), финансиран по програма INTERREG ІVС. |