EVN вече ще ни праща sms, преди да ни спре тока | ||||||
| ||||||
От началото на 2013 г. EVN България предлага на своите битови клиенти услугата "известяване преди прекъсване за неплатени задължения". Чрез тази услуга клиентите получават известия по sms или имейл за наличие на просрочени неплатени задължения за консумирана електроенергия, заради които предстои прекъсване на електрозахранването. Известяването се получава 3 дни преди прекъсване на снабдяването. Услугата е безплатна за всички битови клиенти на EVN България Електроснабдяване, без значение на ползвания от тях мобилен оператор. За да се възползват от новата услуга, клиентите е необходимо да попълнят еднократно декларация за заявяване на услугата. Тя е достъпна на интернет страницата на дружеството www.evn.bg, както и на място във всеки EVN Офис. В нея се вписват име, ИТН (номер на измервателна точка, видим от предишна фактура), валиден имейл или номер на мобилен телефон. С цел гарантиране достоверността на предоставените данни, е необходимо клиентът да посети удобен за него ЕVN офис и да предаде попълнената декларация. |