Какви са причините, които ни принуждават да продадем автомобила си | ||||||
| ||||||
1. Конструктивни промени след катастрофа Застрахователните компании имат свой точен алгоритъм за изчисляване на обезщетението за автомобил след злополука. Ако цената на ремонта и резервните части надвишава 75-80% от застрахователната сума на превозното средство, няма смисъл да се реставрира. 2. Корозия по каросерията Корозията на носещите елементи на каросерията също е сред основните причини за раздяла с автомобила. Ремонтът на рама, на странични греди и т.н. е много скъп и често може да не бъде успешен. След реставрацията колата може буквално да се изкриви - геометрията й ще бъде нарушена. И тогава ще бъде много по-трудно да я продадете. 3. "Ефектът на доминото“ Производителите обикновено определят добре обмислен срок на експлоатация и график за поддръжка. Но ремонтите често се отлагат, а резервните части се доставят със посредствено качество. Към това трябва да се добавят и различните стилове на шофиране, някои от които са много агресивни. В резултат се наблюдава "ефект на доминото“ - един износен компонент води до проблеми с друг, а колата започва да се троши. И трябва да бъде продадена, преди да започне този процес. 4. Поддръжката на автомобила става прекалено скъпа Когато един автомобил се превърне в бездънна яма за пари, задължително трябва да бъде продаден. Наливането на средства в кола, особено ако тя е по-стара, няма никакъв икономически смисъл и се отразява единствено на джоба на собственика. 5. Когато ви писне от самата кола Експерти определят това състояние като "емоционално прегаряне“, като то също е една от причините за неизбежната продажба на автомобил, пише automedia. Случва се с течение на времето една кола просто да спре да ви радва и тогава е по-добре да й намерите друг собственик, отколкото да я запазите, но нейното използване да не ви доставя удоволствие. |