Учебниците с добавена реалност | ||||||
| ||||||
Екипът, създал технологията, се състои от трима млади предприемачи: Димитър Костадинов, студент в Royal Holloway University; Огнян Траянов, студент в Union College; Виктор Неделчев, ученик в 12 клас в Американския колеж в София. "Целта не е да заменяме учебника, а да направим симбиоза", казва Димитър Константинов. След като се заражда идеята за дигитализация в учебниците, младежите участват с нея на ИТ олимпиада, където се наблюдава голям интерес към продукта. Следващата стъпка са открити уроци в училищата, където приложението също пробужда голям интерес и сред учениците. Образователният софтуер използва функциите на добавената реалност. След сканиране на страница от учебник възпроизвежда 3Д модел, видео, аудио файл, анимация или игра. По този начин технологията прави образователния процес по-интересен и достъпен за учениците. Целта е онагледяване и по-лесно възприемане на изображения и модели. В математиката служи за визуализация на триизмерни тела, които учениците не могат да си представят как да начертаят - обекти, които се демонстрират сложно и изискват абстрактно мислене, пише businessnovinite.bg. |