Туристка се оплака от хотел на морето, отговорът не закъсня | ||||||
| ||||||
Тя твърди, че в самото село мирише лошо, по улиците е мръсно и наоколо има разрушени сгради. Ситуацията във вилната зона на хотела не изглежда особено обнадеждаваща. От разказа й разбираме, че закуската всеки ден е била една и съща. Непрестанно е трябвало да чакат на опашка за храна, за прибори и за чаши. Сервитьорите са били любезни, но не са говорили нито български, нито английски език. Басейнът на хотела не е бил почистван през тази една седмица, а във водата му са плували макарони. Трудно е било стигането на компанията до плажа. Дамата се оплаква, че всичко е било в храсталаци и разбити дъски, а на плажа са заварили счупени шезлонги и чадъри. Освен всичко останало, те били нахапали от дървеници и мушички за едноседмичния си престой . Едно от последните разочарованията на жената е било в аптеката на село Кранево. 39 лева е струвал сиропът за кашлица, от който тя се е нуждала там. Жената е била изненадана от цената и не го е взела. Потърсихме управителката на хотел "Верамар Бийч" Веси Атанасова, за да разберем и тяхната гледна точка. Ето какво ни отговори тя: "Всеки ден чета абсолютно всичко. Аз знам, коя е жената, защото тя непрекъснато имаше оплаквания от нещо. По повод пътеката, от която се оплаква. Пътеката е чисто нова, направена е преди 2 месеца и няма храсти. Инфраструктурата на село Кранево не ни касае пряко, ние нямаме вина за това, че пътят е замърсен и лош. Ако туристите дойдат и питат за аптека, ги пращам на тази с нормалните цени, а не на такива с високи. Вилите са направени през миналата година, точно на първи август ги отговорихме и ако има нещо такова, едва ли някой би нощувал толкова дни, без да се оплаче от дървеници. Това е пълен абсурд. Миналата година вилите работиха 20 дни. А тази година от 5-6 юни до сега. Всичко е чисто ново. Закуската ни е континентална като във всичките хотели - кашкавали, сирена, мезета, яйца, наденица, кренвирши и бекон, мекици, баници, палачинки. Задължително имаме макарони, защото децата ги изискват. Създават се опашки за хранене в рамките на 30-40 минути. Ние храним 300 човека, ако дойдат изведнъж много хора, няма как да няма опашки. Няма работни кадри в цяла България. Ние имаме договори и ги взимаме. Министърът на туризма го знае, защото през нея се подписват договорите за персонал от чужбина. Ние не сме единствените. Вземат се от Украйна от Казахстан от Шри Ланка. Нашият персонал е 50 на 50 - половината са Украйна, а другата половина са българи. Всеки ден след 19:30 часа се пускат препаратите в шахтата на басейна. През деня няма как да се правят почиствания, докато гостите плажуват. Профилактиката е в шахта, която се намира под басейна. Имаме дозаторна система, която автоматично хвърля препарати. Не е нужно да се вижда как някой хвърля хлор и pH. Всяка вечер под басейна се чистят преливниците. Плажът ни се обслужва човек, на когото ние плащаме. Нормално е да се счупят шезлонгите. Тази година сме купили два пъти по 20 нови шезлонга. Подменяме ги, а счупените се слагат отзад и на 3-4 дни ги махаме. Имаме 2 плажа и шезлонгите и чадърите ни покриват 90% от гостите ни." |
Още по темата: | общо новини по темата: 1107 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/185 ] следващата страница |