В България заработи първият къмпинг, в който всичко става чрез QR код | ||||||
| ||||||
Ние сме с изключително революционна новост. Всичко при нас става само онлайн. Имаме специален софтуер, който е изготвен специално за това да няма по никакъв начин рецепционисти“, разказва Кьосев пред Econmic.bg. Достъпът до всички платени зони в къмпинга е с QR код. Освен това системата така е направена, че туристите да плащат само това, което са консумирали като електричество и вода, а не фиксирана цена за дадена услуга. Гостите имат свободата да разгледат онлайн къмпинга и къмпинг местата, да изберат най-доброто място, да резервираи и платят онлайн. Ние се опитваме да направим революция в туризма, като по никакъв начин не желаем да имаме персонал. Тоест тотално самообслужване във всяко едно отношение“, казва още собственикът на Глемпинг "Алиансе“. Всичко е до такава степен на самообслужване, че дори туристите сами се регистрират за своя престой и поддават информация към МВР. Всъщност, пространството, което е изградено има няколко зони – къмпинг, три глемпинг къщи (бел.ред - това е луксозно къмпингуване в палатки, които са оборудвани по подобие на хотелска стая) – които носят имената вагонът Royal Suite, Къщата на Баба Яга и Землянката на хобитите, както и мотелска част. Имаме технологичната възможност да създадем този софтуер, с който се опитваме да докажем днес какво ще бъде бъдещето“. Официално глемпингът е отворен от лятото на 2020 г., но идеята за неговото създаване е много по-отдавна, а идеи са черпени от най-луксозните къмпинги в Западна Европа. И въпреки това Антон твърди, че подобно нещо, по отношение на дигитализация, няма дори в Европа, което понякога обърква гостите. Освен това градските къмпинги не са особено популярни в България. Глемпинг "Алиансе“ се намира в близост до Пловдив и това го прави идеалното място за хората, които искат да опознаят града под тепетата. Интересното е, че 90% от българите са възхитени от технологията, докато 70% от възрастните чужденци са възмутени“, казва Антон Кьосев и разказва, че те държат на досега с персонала. "Искат някой да ги посрещне, да им обясни, не искат да прочетат всички правила“. |
Още по темата: | общо новини по темата: 1107 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/185 ] следващата страница |