Предприемачи: Хората са с консуматорската нагласа, готови са да пропилеят пари за нещо ново
Автор: ИА Фокус 13:51 / 13.03.2023Коментари ()793
© Фокус
Лошото качество на сервизните услуги се е превърнало в нещо, което считаме за нормално и което не впечатлява никого. Хората вече са с консуматорската нагласа, че когато нещо се счупи, са готови да пропилеят пари, за да купят нещо ново, защото е по-лесно и по-малко травмиращо от това да поправят наличното им. Това каза предприемачът Кристиян Григоров, който е един от създателите на българската стартираща компания Twisted Technology, която получи финансиране от Vitosha Venture Partners за иновативни услуги за компютърна техника, в предаването "Човекът на фокус“ на Радио "Фокус“.  

Компанията предлага платформа, където всеки може да намери и да се свърже с най-подходящия за него техник. Клиентът има възможност да запази час за посещение на адрес, както и да проследява процеса на ремонта. Мобилно приложение пък информира потребителите за качеството на сервизите, както и за лоялността на самите клиенти.  

Григоров посочи като проблем липсата на хардуерни специалности в университетите и фокусът върху създаването само на софтуерни специалисти. "Единственият начин за хардуерни специалисти е самообучението. Това възпрепятства намирането на качествени кадри в сектора, а за самите техници е трудно да си намерят работа, тъй като няма с какво да докажат своята компетентност, освен практически, ако им се даде възможността да го направят“, отбеляза той.  

Това е била и мотивацията на екипа на Twisted Technology. "Успяхме да намерим, поради нашите знания и опит, пазар и възможност, проблем, който да решим. Успяхме да измислим собствена технология, която да ни разграничи от останалите“, разказа предприемачът.  

Компанията има и социална насоченост с фокус върху кръводаряването.  

Друг от създателите на компанията – Теодор Налбантов, разказа за идеята за създаване на социална платформа, чрез която хората, които имат необходимост от кръв, могат да се свързват с кръводарители. "Единствената цел е тези хора да се свържат помежду си, за да могат да си съдействат – по критерии на кръвна група и по региони, за да могат хората да стигнат до кръводарителен център и да дарят на конкретно име, човек, който е в нужда“, обясни Налбантов.


Още новини от Национални новини:

https://www.burgas24.bg/novini/Bylgaria/Predpriemachi-Horata-sa-s-konsumatorskata-naglasa-gotovi-sa-da-propileyat-pari-za-neshto-novo-1597664
Copyright © Burgas24.bg. Всички права запазени.