Клиент остана много разочарован след посещение в "Лидл"! Прав ли е?
Автор: Екип Burgas24.bg 14:00 / 12.03.2023Коментари ()3901
Илюстративна снимка
В един от магазините от веригата LIDL – този в кк "Св. св. Константин и Елена“ – Варна, доказа, че няма и капка желание да демонстрира уважение към клиентите си, които често в България плащат доста по-високи цени, отколкото в Германия, Гърция и Румъния – например. След месеци неработеща мивка в хипермаркета и тоалетната е пуснала кепенци, но никой не е счел за нужно да уведоми клиентите. Няма логично обяснението за нарушените правила за функциониране на големия магазин, пише сайтът rns.bg.

Ето разказът на възмутени клиенти:

"На връх 8-ми март, около 18,30 ч посетихме LIDL в кк "Св. св. Константин и Елена“. Забелязахме, че на вратата за тоалетната няма брава.

В празните дупки е напъхана хартия. Самата тоалетна беше заключена, но светеше, което би трябвало да значи, че има човек вътре. Изчакахме, защото вече знаем, че шефът на варненската верига поне 3 пъти седмично вика спеhttps://rns.bg/циалисти за отпушване на тоалетната, която се пълни с опаковки от шоколадови десертчета, консумирани тайно от служителите. След 15 минути чакане и две питания към служителки в магазина, които нямаха представа какво се случва, но бяха категорични, че нищо не може да се направи, потърсихме управителя. Искахме да го алармираме, че сигурно в тоалетната е човек, който има нужда от помощ, като искрено се надявахме, че все още е жив. Изненадващо към нас се приближи млада жена с изписано едно име – Виолина. Аха, ясно – тук не уважават особено работниците си, след като ги отбелязват с по едно име, като кучета. Въпросната обясни, че още вчера – 7 март, са дошли специалисти, които са свалили бравата за ремонт, а тоалетната и без това не работела. Надпис за това нямало, защото клиентите го късали (!?!?).

Тук е мястото да отбележим, че според българското законодателство, в търговски обекти над определена квадратура, е задължително да има течаща вода и тоалетна. Защо LIDL в кк "Св. св. Константин и Елена“ работи, след като поне 24 часа и двете отсъстват, е обект на друга проверка.

Истината е, че от месеци на чешмата в тоалетната стои надпис "Не работи“ – все едно е много трудно да се поправи нещо толкова елементарно. Явно и бравата на първата врата е по "извънземна технология“, нито може да се поправи лесно, нито някому хрумва да купи и постави нова.

Неприятното чувство се засилва допълнително от твърденията на управителката с едното име, че знае български и е грамотна, но няма кой нито да обясни, нито да напише, че тоалетната не работи.

Същите да питат колко часа в Германия, Гърция и Румъния ще си позволят подобно безобразие.“


Още новини от Национални новини:

https://www.burgas24.bg/novini/Bylgaria/Klient-ostana-mnogo-razocharovan-sled-poseshtenie-v-Lidl-Prav-li-e-1596594
Copyright © Burgas24.bg. Всички права запазени.