Криско влезе в дует със сръбска топ изпълнителка | ||||||
| ||||||
Тръпката наистина е навсякъде Слогънът на компанията "тръпката е навсякъде" е напълно обгърнат в новата реклама на efbet. Клипът показва нагледно как удоволствието и забавлението от спортните и казино залози може да се усети дори и през телефона. Независимо дали на стадиона, на път за която и да е дестинация, по време на излизане с приятели и незабравими вечери, efbet е достъпен за своите потребители. Популярните лица в рекламата efbet продължава да залага на популярни лица от българския спорт и шоубизнес, като на челна позиция излизат Ивайло Чочев - един от най-добрите български халфове, и Криско - всепризнат като един от най-популярните изпълнители в страната. Приятната изненада в рекламата е участието на сръбската топ изпълнителка Теодора Джехверович, която внася чар и страст към клипа. Нейното участие само подчертава желанието на efbet да се развива в Сърбия, където компанията вече спонсорира отборите Вождовац, Раднички Ниш, Чукарички и Радник Сурдулица. Създаването на рекламата В наситения с еднотипни реклами роден ефир, за свежестта и изпъкването на "спот"-а на efbet отговорници са режисьорът Драго Шолев, дългогодишният партньор на efbet - Saatchi & Saatchi, и продуцентите Filmmaker. Шолев е чест избор на различни брандове за режисьор на техните реклами, а освен това е създател на успешни кино продукции. Агенцията и продуцентите, ангажирани от efbet, са също лидери в своите сфери. Бонусите са важни! Освен че "тръпката е навсякъде", слогaнът на новата реклама на efbet e "бонусите са важни". Компанията са гордее със предложенията към своите клиенти, които включват две страхотни стартови оферти - 200 лева начален бонус спорт и 1500 лева начален бонус казино. Също така рекламата излиза в момент, в който голямата бонус игра на efbet "Тръпка за злато" влиза в решаващата си фаза и на 14-и май ще бъдат раздадени големите награди - 5 килограма злато и 300 000 лева парични награди! |