Полковник от резерва: В такива ситуации секундата е много | ||||||
| ||||||
Винаги над море нощем условията за летене са сложни. Дори когато морето е ясно, водата е гладка, се получават ситуации, в които се усложнява полетът. В такива ситуации секундата е много, изтъкна проф. Недялков. Подобни обучения нощем над Черно море, според него, се правят един път в годината. "Въпросът е колко трябва да бъдат полетите, за да се подготви самият екипаж за изпълнението на подобна задача. Отдавана е тема в българската авиация, че не се лети достатъчно. В дадената ситуация общата причина за състоянието и подготовката е малкото летателни часове“, каза Димитър Недялков. Санитарният минимум за военните пилоти е около 100-120 часа на година. "Стана традиция армията да не бъде осигурена с необходимите средства. Освен това част от съществуващото законодателство не е съвсем адекватно. Например Законът за обществените поръчки, защо се плаща ДДС по някои неща? В крайна сметка се източва бюджетът и парите не стигат за поддръжката, както и за нормалния ремонт на авиационната техника“, посочи специалистът. |
Още по темата: | общо новини по темата: 100 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/17 ] следващата страница |