Моден бранд, популярен и в България, слага такса при връщане на стоката

Автор: Екип Burgas24.bg
Коментари (0)
20:32 / 21.09.2023
598
H&M започна да таксува клиентите във Великобритания си с 1,99 паунда, когато върнат онлайн поръчка.

Купувачите трябва да платят таксата, когато върнат артикул обратно в магазина или онлайн, освен ако продуктът не е дефектен или неправилен. Единственото изключение е, ако сте член на H&M, в който случай пак можете да върнете артикул безплатно, дори ако няма проблем с него, пише The Mirror.

Говорител на H&M каза пред BBC, че този ход е въведен през лятото. The Mirror се свърза с H&M за коментар. "Интересно е, че компаниите изглежда го правят скришом, но това е разумно нещо“, каза експертът по търговията на дребно Джонатан Де Мело пред BBC.

"Има икономически смисъл, тъй като обезсърчава купувачите да купуват масово онлайн продукти и след това да връщат повечето от тях. Това е истински проблем за компаниите."

По-рано този месец H&M разкри, че продажбите му са се понижили през лятото. Шведската модна верига, която също притежава Cos, Weekday и Monki, каза, че нетните продажби в местни валути са били "нестабилни“ през юни, юли и август в сравнение с предходната година. Но нетните продажби в шведски крони се увеличиха с 6% до 60,9 милиарда шведски крони (£4,4 милиарда).

Виж коментарите (0)
Още новини от Международни новини:
Експерти: Възможно е да се постигне мир в Близкия изток, но не за...
Една от най-големите компании в света въвежда четиридневна работн...
Урсула фон дер Лайен призова да спрем да мълчим: Жени като Дебора...
Турчин застреля седем души, сред които родителите и сина си
На 91 години си отиде една от най-известните британски писателки
"Нова Македония": Твърденията за обща история на българи и македо...


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@burgas24.bg

Екип

©2006 - 2019 Медия груп 24 ООД.
Burgas24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Burgas24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).