| | | Мама и тате строго казват на русата си дъщеря тийнейджърка: "Твърде малка си, за да те пуснем на Слънчев бряг." Явно не искат тя да попадне в "алкохолния туризъм".Момичето побеснява и си изкарва яда на мебелите - тряска вратите на шкафовете, бие с крак шут на чекмеджета - да не си насреща й. Мебелите издържат, защото са качествени. Следва финален надпис "Тествани от всекидневния живот".
Това се вижда в 37-секунден рекламен клип на шведската мебелна компания "Икеа", който пощури феновете в You Tube.
320 видеоклипа се въртяха по тази тема вчера в You Tube, а всяко бе гледано от десетки. Подобен клип, но с неназован курорт се върти и по немските телевизии.
"Да, в клипа става дума за българския курорт на Черноморието Слънчев бряг", уточни вчера маркетинговият директор на "Икеа" за София Нана Серкеджиева. Филмчето обаче е подранило за България и няма да бъде пускано по родните телевизии. "То е за друг пазар и не е свързан с това, което на този етап трябва да рекламираме в София. Клипът, който ще пуснем, е свързан с откриването на магазина и с обясняването на концепцията на "Икеа", обясни Нана Секерджиева. Все още не се знае точно кога ще се открие магазинът в София. Окончателната дата ще бъде оповестена на 1 септември. При всички случаи обаче човек трябва да си вземе ден отпуск, за да го разгледа, тъй като той е разположен на 29 000 кв. метра и ще предлага 7500 вида мебели.
Източник: в. "24 часа" |