"Мечти не съм имал. Моята цел винаги е била да помагаме на потребителите ни и да станем най-добрия софтуер в нашата област. Това не се постига с награди, а с много работа с нашите потребители", категоричен е Койлазов.
"Гледахме да си вършим работата, да предоставим уникален продукт - това ни беше фокусът", каза Митев.
Компанията "Хаос груп" има няколко метаморфози преди да достигне сегашния си вид. Тя е основана от Петър Митев още през 1997 г. и се е занимавала с реклама. "С колегите ми бяхме развълнувани от индустрията, защото 3D-то беше започнало да навлиза масово в рекламата. Но 97-ма година, знаете какво беше, едно много лошо начало за нас", спомня си Митев.
Именно тогава двамата младежи се запознават. "В началото като се видяхме, Петър имаше някакви идеи и понеже аз не знаех как се пише такъв софтуер, работех си в общежитието в Студентски град и правех експерименти. Първият софтуер, който написахме беше за специален ефект на огън и пушек", спомня си Владо.
Това е началото на една от най-успешните и бързо развиващи се компании у нас. "В началото пари нямаше и всичко беше студентски ентусиазъм", казва Петър. В момента у нас "Хаос груп" имат над 200 служители.
Така, години по-късно, компанията кандидатства в конкурса на Филмовата академия. "Всяка година те избират технически области, които да разгледат и всеки, който сметне, че има принос в дадена област, подава кандидатура. В нашата имаше около 10 ако не и повече подобни рендъри. Ходих на интервю в Лос Анджелис да обяснявам защо нашият рендър е най-добър и заслужава наградата, правиха интервюта и с колеги и потребители на софтуера", разказва Владо.
"Накрая получихме официален имейл, че сме победители. Имаме шега в офиса, че това стана един неработен ден, защото всички сновяха из коридорите, силно развълнувани", спомня си Петър.
"Сега предстои още работа, трябва да работим за втори Оскар", смее се Владо.
А междувременно компанията развива по всевъзможни начини кадрите си и обучава нови хора. "Имаме стажантски програми, партнираме си с университети и правим събития, на които каним известни имена от индустрията и ги образоваме", пояснява Петър.
"Всеки който иска да се занимава професионално с графика, независимо където и да отиде, когото и да попита, всъщност се оказва, че най-добрият източник на информация за това сме ние. Дори човек да отиде в чужбина често се връща при нас", казва Петър.