
ЗАРЕЖДАНЕ...
Маркетинг експерт за Вая: Скандалът е стара рецепта за набиране на бърза популярност, но нито един рекламодател не търси това | ||||||
| ||||||
Повод за коментара му е видео, публикувано в профила на попфолк певица, на което се вижда, че шофира на магистрала с над 300 км/час. Оказа се, че видеото е свалено от друга платформа, а тя е искала да привлече внимание. По думите на маркетинг експерта социалните платформи са силен трамплин за възмущението на хората. "Този голям отклик се отчита като позитив, но всъщност не е така. Негативният имидж не носи никакви позитиви. Освен това го намирам за изключително безвкусно, аморално, асоциално поведение, защото България е на едно от челните места по жертви на пътя“, коментира той. Владислав Георгиев сподели, че в практиката си е имал много случаи, в които се е стигало до разваляне на договор за техни клиенти заради скандално или аморално поведение. Все по-голямата употреба на онлайн съдържание предполага насочване на рекламата в социалните мрежи. "Причина е много бързата и лесна достъпност на социалните мрежи от бюджетно естество. Много компании могат и вътрешно да се справят с подобно съдържание“, обясни Георгиев. Той отбеляза, че според статистиката България се нарежда на шесто място по употреба на ТикТок в света. "Там е най-младата част от населението. Има адски много вюта, много коментари. ТикТок е и търсачка за младото поколение.“ Инстаграм е създаден като платформа за имиджово съдържание, докато ТикТок – само за видеосъдържание. "Това все още е платформата с най-лесна възможност за редактиране на това видеосъдържание. Инстаграм и Фейсбук усетиха нарастващото потребление на онлайн видеосъдържание и взеха съответните мерки, за да вкарат рийловете, лайфовете и всичко останало, за да отговорят на това търсене“, посочи маркетинг експертът. По-възрастната аудитория предпочита Фейсбук. "Там се пише, там се чете, там се коментира, но като цяло е със затихваща функция“, допълни Владислав Георгиев. Потребителите търсят все по-качествено съдържание. Подкастите се развиват успоредно с аудиоконсумацията на текстово съдържание – слушането на книги. "Неслучайно подкастите се развиват толкова добре – там няма медийно ограничение за време, има пълна свобода на засяганата тема. Подкастът е удобство, дълбочина и спокойствие, без притискане и конфронтация, която много често се наблюдава в медиите“, обясни медийният експерт. Медиите също търпя трансформация. ВВС например вече създава промота и отделно съдържание за ТикТок. "Отново говорим за видео, пак е телевизия, просто си сменя формата. Вече се прави и за малък екран, не само за голям. Медиите трябва да се трансформират и адаптират на база на това къде е потребителят и начина, по който иска да трансформира това съдържание“, заяви Георгиев. |
Още по темата: | общо новини по темата: 425 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/71 ] следващата страница |
тел.: 0886 49 49 24
novini@burgas24.bg