Louis Vuitton с нов луксозен обект и кафене на европейско летище
Louis Vuitton откри най-новия си обект на Терминал 2 на лондонското летище "Хийтроу", съчетавайки висша мода и изискана кухня с откриването на най-новия си магазин и кафене Le Café Cyril Lignac.
След забележителното откриване на модната марка на международното летище Хамад в Доха, сега пътниците, които бързат през натоварените терминали на Хийтроу, ще имат възможност да се отпуснат и да се насладят на изискано и завладяващо преживяване в новия салон с Louis Vuitton.
Разположено между вътрешните и международните заминаващи, новото пространство на Louis Vuitton улавя същността на съвременното пътуване. Дизайнът е дело на нюйоркския архитект Марк Форнес.
Неговата аеродинамична фасада, изработена с помощта на най-съвременни технологии и футуристични форми, говори за наследството на Louis Vuitton в областта на иновациите и пътуванията. Архитектурният стил напомня за работата на Форнес за Louis Vuitton на Международния мобилен салон в Милано през 2023 г., където технологиите, изкуството и модата се сливат.
В менюто на кафенето има редица сладкиши, включително бриош с ягоди за 9 паунда, както и класически кроасан за 7,50 паунда. Посетителите могат да се насладят и на различни закуски и салати.
Горещите напитки се предлагат в чаши и чинийки с марката Louis Vuitton, като луксозният етикет се появява дори в пяната за кафе и върху бисквитите. Сред по-сериозните предложения са руло с омар за 30 паунда, кралски яйца за 22 паунда, крок монсие с френски трюфели за 28 паунда, тост с авокадо и яйца за 18 паунда, салата с раци и авокадо за 32 паунда и пилешка салата Цезар за 22 паунда, пише Business Traveler, цитирани от businessnovinite.bg.
Интериорът е не по-малко впечатляващ. В магазина са изложени предимно дамската колекция на Louis Vuitton и подбрана селекция от мъжки аксесоари и кожени изделия.
В непосредствена близост до магазина се намира Le Café Cyril Lignac - сътрудничество между Louis Vuitton и известния френски готвач Сирил Линяк. Това е първото кулинарно начинание на марката в Обединеното кралство, което допълва портфолио от над 20 кафенета, ресторанти и летищни салони по целия свят.