„Надяваме се кризата, която най-вероятно ще се задълбочи и у нас, да не окаже съществено влияние върху потреблението на бира, макар че нивото на жизнения стандарт влияе много силно. Надяваме се също така и на добро време. Струва ми се, че не толкова кризата ще се отрази върху потреблението на бира, а по-скоро, ако лятото е дъждовно", каза той.
По думите му - възможно е българинът да се повлияе за консумацията на определена бира от няколко стотинки разлика в цената. През последните години обаче се забелязва лоялност към определени марки.
„Така че не смятам, че няколкото стотинки разлика в различните брандове българска бира ще оказват съществено влияние върху решението на потребителя да консумира една или друга бира", посочи той.
Владимир Иванов каза, че основните реконструкции и големите капиталовложения са били направени през последните години. „Българските пивовари ще продължат да инвестират, въпреки че в момента и българската пивоварна промишленост е в режим на икономии. Много се внимава къде се инвестира, тъй като не знаем колко дълбока ще бъде кризата", обясни той.
Източник: в. "Фокус"