Именно поради тази причина в Страната на изгряващото слънце все по-често се прибягва до услугите на "професионални разплаквачи". Те са добре изглеждащи младежи на около 20 години, способни лесно да предизвикат леенето на сълзи. Когато пристигнат в офисите за сеансите по тиймбилдинг, те носят касети с тъжни сюжети - с умиращи домашни любимци и с терминално болни пациенти.
Когато разплачат дамите от колектива, момчетата отиват и бършат сълзите им една по една. Причудливият сълзлив тиймбилдинг хрумнал на Хироки Тераи, който го развил в печеливш бизнес. Неговата цел е да накара японците публично да плачат, без да се срамуват от това.
"След като хората станат свидетели на своята уязвимост, те по-лесно се сприятеляват и сe солидаризират, което е добре за бизнеса на компаниите", изтъква Хироки Тераи, пише БТА.