Засилени проверки за Великден за търговците в Бургас
По традиция на Коледа и Великден са засилени проверките на Комисията за защита на потребителите, такива могат да очакват търговците в града и за предстоящите великденски празници, каза директорът на комисията в града Николай Стойков. Целта на тези проверки е да не се допускат нерегламентирани отношения, но повече конкретика по тях ще има в края на седмицата или началото на идната.
Стойков поясни, че като месечна тема в момента в комисията присъстват месечните намаления и правото на информация, който всеки клиент трябва да има. 26 са общо жалбите от граждани свързани с мобилните оператори в откритите приемни на комисията. Такива приемни имаше на 28 март и на 11 април заедно с представители на Комисията за регулиране на съобщенията."Най-вече проблемите са за пренос на номера такива има 2 сигнала, за автоматично подновяване на договор също две жалби, и най -много са за надписани сметки, поне така си мислят потребителите. Други сигнали има за качество на услугата. В тези четири насоки са жалбите и сигналите подадени от бургазлии. Част от тях ще се разгледат от КРС касаещи преноса на номерата, друга част от нашия специализиран отдел в София за защита на икономическите интереси на потребителите и друга част ще бъде разгледана от комисията на местно ниво в Бургас. Не си позволяваме да бавим разглеждането на жалбите. В най-кратки срокове хората ще получат отговор по закон това е 1 месец", каза още директорът на КЗП-Бургас Николай Стойков.
Източник: Радио "Фокус"