Бивши и настоящи ученици от ПМГ: | виж още |
|
Панаирът даде старт на богата програма, която екипът на ПМГ "Акад. Никола Обрешков" бе подготвил за своите гости. Бургаските математици представиха гордостта на страната ни- розовото масло, както и вина, колбаси и сирена от региона. Като домакини не пропуснаха да наредят на своята маса и традиционни домашни гозби. Същинското начало на едноседмичната работна среща бе поставено с концерт, в който учениците от ПМГ казаха "Добре дошли" с езика на музиката. Малко по-късно се проведе конкурс между партньорите за най-добро маркетингово представяне на продукт. За най-впечатляваща бе избрана работата на представителите на Финландия. Със забавен телевизионен клип и статия за вестник те успешно привлякоха внимание към своя продукт- сладко от боровинки.
Наред с работния график, гостите намериха време да опознаят Бургас и околността, да се разходят по вековните калдаръми на Несебър и Созопол и да разгледат Казанлъшката гробница и Долината на тракийските царе. Участниците в проекта се срещнаха и с представители на общинската администрация и се запознаха с европроектите и инвестиционната политика на общината в сферата на образованието. Българските партньори не пропуснаха да им покажат и остров Света Анастасия, който в последните години се превърна в перлата на туристически Бургас.
"Изключително сме щастливи, че наред с практическите знания за организацията на маркетингова агенция, които получихме в Бургас, успяхме да се запознаем и с част от туристическите дадености на България. По време на домакинството видяхме Созопол, Несебър, отделихме ден за Казанлък и всяко едно от местата остави трайни впечатления. Не без основание можем да кажем, че за нас екипът от ПМГ-Бургас се превърна в проводник на българската култура и история." разказаха гостите на тръгване.
"Ученици правят предприятие в реално време" ще продължи с изработването на концепции за ресторант, които ще бъдат представени от страните-партньорки през октомври в чешкото градче Знойно.