Минимални изисквания за заемане на длъжността, предвидени в нормативните актове:
- образователно-квалификационна степен: бакалавър;
- професионален опит: 2 години;
- ранг: IV младши.
Допълнителни специфични изисквания за заемане на длъжността:
- предпочитани специалности: Счетоводство и контрол, Стопанско управление, Финанси, Икономика;
- компютърна грамотност: MS Windows, Word, Excel, Internet Explorer, Outlook Express, архивиращи програми.
Начин на провеждане на конкурса:
- тест;
- интервю.
Необходими документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса:
- заявление по образец - Приложение №2 към чл. 17, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители;
- декларация от кандидата, че е пълнолетен български гражданин, не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишен по съответен ред от право да заеме определената длъжност;
- копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен;
- копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит - трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка и др.
Място и срок за подаване на документите:
Община Бургас - ул. "Александровска" №26, деловодство.
Документите следва да бъдат подавани лично от кандидатите или упълномощено от тях лице в срок до 10 дни, считано от датата на публикуване на обявлението, в деловодството на Общината.
Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците или други съобщения във връзка с конкурса е информационното табло на източната фасада на сградата на Общината и официалния сайт на Община Бургас - http://www.burgas.bg/ - раздел "Кариери".