© Burgas24.bg | | Община Бургас търси да назначи главен експерт в отдел "Бюджет" към дирекция "Бюджет и финанси" при общинска администрация Община Бургас. Конкурсът е на основание чл. 10А, ал 2 от закона за държавния служител, чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители и Заповед №1882 / 05.07.2010 г.Минимални изисквания за заемане на длъжността, предвидени в нормативните актове: - образователно-квалификационна степен: бакалавър; - професионален опит: 2 години; - ранг: IV младши.
Допълнителни специфични изисквания за заемане на длъжността: - предпочитани специалности: Счетоводство и контрол, Стопанско управление, Финанси, Икономика; - компютърна грамотност: MS Windows, Word, Excel, Internet Explorer, Outlook Express, архивиращи програми.
Начин на провеждане на конкурса: - тест; - интервю.
Необходими документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса: - заявление по образец - Приложение №2 към чл. 17, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители; - декларация от кандидата, че е пълнолетен български гражданин, не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишен по съответен ред от право да заеме определената длъжност; - копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен; - копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит - трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка и др.
Място и срок за подаване на документите: Община Бургас - ул. "Александровска" №26, деловодство. Документите следва да бъдат подавани лично от кандидатите или упълномощено от тях лице в срок до 10 дни, считано от датата на публикуване на обявлението, в деловодството на Общината.
Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците или други съобщения във връзка с конкурса е информационното табло на източната фасада на сградата на Общината и официалния сайт на Община Бургас - http://www.burgas.bg/ - раздел "Кариери". |