"Само три жалби са препратени до ръководството на „Топлофикация- Бургас" и то от канцеларията на бургаския омбудсман до момента за този отоплителен сезон 2009/2010 г. Топлоснабдителното дружество изиска по официален ред от обществения посредник на републиката постъпилите писма в началото на ноември, след като беше оповестено за „множество сигнали" на граждани, жалващи се от него.
В началото на отоплителния сезон по-голямата част от топлофикациите в България получиха писмо от Гиньо Ганев, с което беше поискана информация колко сгради са прекратили топлопоснабдяването си, както и какви са начините за решаване на проблемите относно разпределението на топлинната енергия за сградна инсталация. По думите на г-н Ганев, писмото е провокирано от големия брой жалби на граждани, недоволни от разпределението на задълженията им за топлинна енергия, отдадена за сградната инсталация.
Осъзнавайки своята важна роля в живота на абонатите си, ръководството на бургаската топлоцентрала прие сериозно отправените искания и изготви изчерпателен отговор по темата. Наред с това пожела жалбите от техните клиенти да им бъдат предоставени, за да могат да отговорят адекватно на конкретните казуси. Два месеца по-късно от кабинета на, забележете, бургаския омбудсман са били препратени три жалби. И то входирани след датата на писмото от самия Гиньо Ганев. Остава отворен въпросът по каква причина тогава "Топлофикация- Бургас" се е оказала сред визираните нарушители, след като към въпросната дата жалби по темата към дружеството явно не е имало.
За „Топлофикация- Бургас" е от изключителна важност всеки един от общо 30 000 абоната да бъде доволен от получаваните услуги и по тази причина всяка жалба е от значение. Необходимо е обаче жалбите да стигат до самото дружество, за да бъдат взети реални мерки и да се намерят решения на проблемите.
Бургаската топлофикация напомня, че начинът за изчисляване на дължимите суми е определен от закона, а отчитането става от фирми за топлинно счетоводство", завършват от дружеството.