"Отлично качество, разнообразие от избор на цвят и достъпна цена е формулата на успеха в Bossini, вече 30 години" заяви Деси Бенчева, бранд мениджър на Bossini за България.
Мотото "Be happy''или "Бъдете щастливи" отразява цветните артикули и свежият стил на магазина.
"Ние се стремим да предлагаме удобна и спокойна среда за пазаруване на нашите клиенти" коментира г-жа Бенчева. На един от въпросите към г-жа Бенчева за голямата конкуренция на модният пазар посочи, че "марки като Bossini, предлагащи подобно качество и цветни гами имат значително по-високи ценови точки. Нашите планове за разширяване включват всички големи населени места в България и сме уверени в широкият кръг от клиенти, които обожават марката."
Дизайна и качеството на продуктите, обстановката в магазините, любезният и усмихнат персонал, всичко това цели клиентите да се чувстват добре при всяко посещение в Bossini, принесено с приятно и радостно изживяване.