© Burgas24.bg | | От 22 ноември /понеделник/ стартира конкурсът за избор на нов обществен посредник на територията на община Бургас. Необходимите документи, които трябва да бъдат попълнени са заявление /по образец/, мотивационно писмо, автобиография, диплома за висше образование, свидетелство за съдимост, документи, удостоверяващи трудов стаж и удостоверение, че кандидатът е психически здрав. В рамките на един месец /до 23 декември/ всеки, който желае да кандидатства за длъжността, може да изтегли образец на заявлението и да се запознае предварително с правилникът за организацията и дейността на обществения посредник от сайта на Общински съвет Бургас - www.burgascouncil.org.
Така попълнените документи се подават в Общински съвет Бургас /ул. "Александровска" №26, ет.1, стая №108/ до 12.00 часа на 23 декември включително.
Според изискванията, всеки кандидат за омбудсман на Бургас трябва да е неосъждан, с високи морални качества, с постоянно местоживеене на територията на община Бургас, да има завършено висше образование и минимум 10 години трудов стаж.
Допускането на кандидатите до конкурса се извършва от комисия, която ще публикува резултатите от своята работа в местни ежедневници, интернет сайта на Общински съвет Бургас и Община Бургас и обявление на информационното табло на Община Бургас.
Интервюто за допуснатите кандидати ще се проведе на 6 януари 2011 от 9.00 часа в сградата на Община Бургас, стая № 111. По време на интервюто ще се проверят и оценяват познанията на кандидата в правозащитната област и вижданията му за взаимоотношенията между гражданите и местната власт. След интервюто комисията оценява кандидатите и ги подрежда в общо класиране, след което мотивирано предлага на Общинския съвет кандидатурите на първите трима кандидати, показали най-добри резултати в конкурса. |