Стартира комуникационната кампания за насърчаване на вътрешния туризъм в България | ||||||
| ||||||
Дългосрочните комуникационни цели на проекта са насочени към развиването на потенциалните възможности българите да почиват повече и по-често в България. В рамките на кампанията ще бъдат също търсени и популяризирани малко известни или нови туристически обекти с културнопознавателен, исторически, природен, еко- и селски характер. Кампанията цели да направи националния туризъм целогодишен и по-равномерно разпределен спрямо територията на страната. Проектът "Потърси България" стартира в страната в един от най-гледаните и медийно активни периоди на годината (какъвто е декември) с телевизионни излъчвания, радиоспотове, пресреклами, билборд позиции и 4 190 161 гарантирани интернет импресии. За всички радио- и тв излъчвания ще бъдат използвани медии с национално покритие. Външната реклама ще бъде съсредоточена в големите градове и на позиции по националната републиканска пътна мрежа. В края на декември ще бъде пуснат и онлайн събитиен календар, който ще обедини информация за различни регионални и национални чествания, празници, традиционни браншови или регионални събития. Събитийният календар ще дава информация за всеки ден от годината и ще бъде в помощ на хората при планиране на техните пътувания, почивки, празници или ваканции, както и при избора на места за пътуване. |
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!