Специалист по европроекти даде оценка "5" за работата на община Бургас | ||||||
| ||||||
Димитрова посочи, че познавайки тяхната работа дава тази оценка, като местната администрация определено има капацитет да я повиши. Това може да стане с въвеждането на нови информационни канали като социалните мрежи, които да послужат за допълнителна връзка с граждани. Въвеждането им пък може да стане с наемането на много млади хора, които да работят в администрацията. Представително изследване, част от дейностите по проекта, направено измежду 1 100 човека, показва, че повечето са били удовлетворени от работата на администрацията. "Хората на Бургас са отворени към света и все повече притискат общината да има нови подходи. Един от тях са мобилните центрове, засилване работата на електронното правителство, създаване на колцентрове с обратна връзка, търсене на други канали за комуникация, освен интернет и преустройство на страницата на общината. Пропуск е че тя не е достъпна през смартфони и таблети. Бургазлии искат там да има по-структурирана и целенасочена информация, но общината определено има желание за комуникация с хората, което е от ключово значение", посочи Димитрова. Въз основа на направеното проучване по проекта "Иновативни модели за добро и прозрачно управление в Община Бургас" има няколко предложения към местната управа. Едно от тях е тя да има има проактивно действие с гражданите - да получава през социалните мрежи предложения от гражданите, но общината да им отвръща. |